Obsługa klienta

kom: 602 288 664

[email protected]

Nowe tematy na forum:
    This PHP environment doesn't have SQLite support built in. SQLite support is required if you want to use a SQLite database to run this forum. Consult the PHP documentation for further assistance.
Dostawa w całej Polsce!

Sprawdź opinie o nas na:

Losowy produkt

Powertec 365S

8343.14

regulamin

  1. Sklep internetowy NETSPAW.pl, dostępny pod adresem www.netspaw.pl, prowadzony jest przez firmę MPM Servis s.j. która ma swoją siedzibę w Gnieźnie, przy ul. Bema 26a, KRS nr 0000112668. NIP: 784-10-10-147, Regon: 630405150.
  2. Sklep internetowy netspaw.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez strony .
  3. Wszystkie produkty oferowane w sklepie netspaw.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  4. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych netspaw.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
  5. Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon, lub na życzenie - fakturę VAT.
  6. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Dokładne koszty dostawy są dostępne w dziale pomoc.
  7. Obecnie możliwe są następujące formy płatności:
    Przelewem. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru w naszym magazynie, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Jak tylko pieniądze wpłyną na nasze konto, lub w przypadku dostarczenia czytelnego i jednoznacznego potwierdzenia wpłaty, paczka jest pakowana i wysyłana. Akceptujemy także płatność przy odbiorze (z zastrzeżeniem wysokości zapłaty) oraz odbiór osobisty w siedzibie firmy.
  8. W przypadku niektórych rodzajów asortymentu, netspaw.pl zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności lub wyliczenia indywidualnych kosztów transportu.
  9. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawidłowych danych w tym zwłaszcza numeru telefonu i adresu e-mail.
  10. Przyjęcie zamówienia poprzedza jego weryfikacja, w ramach, której ustalane są indywidualne szczegóły dostarczenia przesyłki. Weryfikacja odbywa się telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail.
  11. Jeżeli weryfikacja nie nastąpi w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, może to oznaczać, że umieszczone przy składaniu zamówienia dane były błędne. W takiej sytuacji obowiązek skontaktowania się ze sklepem netspaw.pl leży po stronie klienta. Brak takiego kontaktu w ciągu 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia skutkuje anulowaniem zamówienia.
  12. Informacja udzielona przez sprzedawcę o przyjęciu zamówienia do realizacji, na podstawie zaakceptowanej przez obie strony oferty, wysyłana poprzez pocztę elektroniczną, jest jednoznaczna z zawarciem umowy kupna/sprzedaży wiążącą obie strony transakcji.
  13. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem. Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia, także bez podania przyczyny.
  14. Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Informuje on ile dni roboczych zazwyczaj upływa od momentu potwierdzenia zamówienia do chwili skompletowania zamówionego towaru i dostarczenia do klienta. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z kupującym, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.
    Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy
    Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-5 dni, firmą kurierską - zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu.
  15. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.
  16. W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Oznacza to, że towar musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na własny koszt. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Sklep w ciągu 2 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu oraz dokonuje zwrotu pieniędzy na konto Klienta w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy.
  17. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
  18. Dane osobowe przekazywane nam przez klientów sklepu netspaw.pl, są przetwarzane tylko przez firmę MPM Servis.
    Powierzone nam dane osobowe, są wykorzystywane wyłącznie w celu:
    - realizacji umowy
    - jeśli klient wyrazi na to zgodę, w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep www.netspaw.pl
  19. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych. Każdy klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania - na stronie / każdy zarejestrowany klient ma wgląd do swoich danych oraz może je zmieniać. Powierzone nam dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.
  20. Zdjęcia produktów to ilustracje poglądowe i mogą czasami różnić się od rzeczywistego wyglądu przedmiotu. Nie zmienia to jednak nigdy ich właściwości.
  21. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia w sklepie internetowym pod adresem www.netspaw.pl i obowiązuje przez czas nieoznaczony.
  22. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie netspaw.pl. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie oraz w zakładce pomoc .

drukuj
« powrót
Wszystkie opisy, a także zdjęcia są autorstwa firmy MPM Servis - autoryzowanego dystrybutora firmy Lincoln Electric Bester Sp. z o.o. Zgodnie z Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej pisemnej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.
Tworzenie stron internetowych - Poznań : www.aniwo.pl | Powered by Quick.Cart